Hakkımızda

Dila İç Giyim, 2003 yılında perakende mağazacılık sektörüne, Nilüfer – BURSA ‘da açtığı ilk mağazası ile adım atmıştır.  100 m² alana sahip ilk mağazasında çorap ürünleri olarak başladığı satışlarına, sonraları iç giyim, pijama, plaj ürünleri ve  aksesuar ürünlerini de ekleyerek zengin ürün seçeneklerini müşterilerinin hizmetine sundu.  Dagi, Eros, Penti, U.S Polo, Pierre Cardin, Berrak, Magic Fom,Black Spead, Sesoull-Triumph, Suwen , Yıldız, Reflection, Mark Andrea, Ten, Doreanse ve Day Mod gibi sektörün önde gelen markaları ile birlikte geliştirdiği paydaşlıklar ile kaliteyi müşterilerine ekonomik sunmanın haklı gururunu yaşadı.

Sektörde etkin rol oynamak adına 2008 yılında Ataevler-BURSA ikinci mağazasını faaliyete geçirerek, yatırım stratejisini istikrarlı büyümek olarak gösterdi.  Yatırımın en büyük ayağını insan faktörü  olarak öngören  Dila İç Giyim kalifiyeli personel istihdamına ve kişisel gelişimlerine ayırdığı imkanlar ile sektörde öncü markalar arasında yerini almaktadır.

2014 ve 2015 yıllarında Özlüce ve Balat mağaza açılışlarını yaparak, mağaza sayılarını dört’e çıkaran Dila İç Giyim yaptığı yatırımlar ile hedeflediği ülke çapında marka bilinirliği sağlama yönünde önemli adımlar atmış oldu.

2016 yılına gelindiğinde, Dijital Pazarlama etkisinin büyük bir ivme kazandığını gören yönetim, www.dilaicgiyim.com.tr  alan adı ile web katalog sitesini açıp, müşterilerine sanal ortamda ürünlerini sunabildiği bir platforma kavuşturmuş oldu.

E-ticaretin hızlı adımlarla piyasada söz sahibi olmaya başlaması, Dila İç Giyim yöneticileri tarafından stratejilerini artık bu yönde arttırmak için yardımcı oldu. Özlüce ve Balat mağazalarının faaliyetini durdurup, depo ağını genişleten Dila İç Giyim, perakende mağazacılığın yanına E-ticaret Mağazasını da ekleyerek dijital dönüşüme ayak uydurdu.

Misyonumuz

Dila İç Giyim olarak, perakende mağazacılık ve e-ticaret faaliyetlerinde, son kullanıcılara kalite ve konforu ekonomik fiyat politikası ile sunup, halkın her kesiminin bu hizmetten faydalanmasını sağlamaktır.

Kalifiye ve Kişisel gelişime oldukça önem veren markamız, en büyük yatırımını insan kaynağına yaparak ekip ile birlikte büyük başarılara imza atmayı hedefliyor.

Vizyonumuz

Kısa vadede hedefimiz;  markamızı Türkiye’de , güven ve kalite ile birlikte anılan bir kimliğe büründürerek, perakende pazarında söz sahibi olan firmalar arasına girmeyi hedefliyoruz.

Uzun vadede hedefimiz; Global perakende pazarında marka bilinirliği sağlayıp, Türkiye ve birçok ülkede en çok tercih edilen giyim markası olmayı hedefliyoruz.